Ut och ät!

Igår var vi på en restaurang i DIFC och jag åt krispig anka för första gången. Har aldrig gillat pretentiös mat men det var faktiskt gott. Men godaste var helt klart sesamtoasten med någon form av skaldjur. Vi beställde in 8 olika rätter och somnade typ i bilen efteråt av matkoma, tack för att man får äta så mycket god mat genom sin livstid även om inget slår mammas älgkött eller svampsås med fläskfilé eller kardemummagömman som dessert... Det jag gärna skulle vilja äta när jag kommer hem är dock Tomat/Mozarellapajen med chili! (blink blink)
Idag var det dags att äta ute igen, drog till Shakespears för frukost, ät inte deras crêpes med ost. Den med choklad funkar men är rätt torr. Mår iaf illa av för söt frukost med glasscappucinon men får försöka dansa bort lite till Dj Bliss partyskiva som jag fick i lördags.

Kommentarer
Postat av: Sis

Du behöver bara be om receptet så får du det. Vore väl nått att bjuda dina vänner på?! :)

2011-06-14 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback