Its all about me me me

Definitionen på mig är nog just nu: För seriös. Säger alla i Dubai, haha.
Min ålder är enligt mig själv: Något under 25...?
Favoritsysselsättning: Att dansa
Favoritartist: Hellström
Drömmen vore: Att flytta till min egen beachvilla på ett perfekt ställe och skaffa familj med den perfekta maken och ha världens bästa grannar. Vadå? Det står ju dröm, inte verklighet ;)
Ett husdjur jag aldrig skulle skaffa är nog en: Mansgris.
Vad gäller kvinnor så kan jag: Rätt mkt, vi är komplicerade men ändå väldigt logiska.
Vad gäller män så kan jag: Bli helt skogstokig. Dom är väldigt enkla men rätt tröga vad gäller agera.
Min mamma skulle nog säga att jag är: En go tjej med mkt skinn på näsan.
Min soffa är: Rätt full med kläder just nu...
Du får aldrig upp mig: Du får upp mig hur tidigt som helst, särskilt på sommaren då jag väcker dig med frukost på säng o sen pussas vi, går vi ut o solar,cyklar o badar, sen spelar vi badminton, sen grillar vi och sen lägger oss på en filt med täcke o kuddar på gräsmattan o somnar under stjärnorna. Vilken romantiker jag är om jag bara vill!
Jag klär mig: Ofta med markerad midja, mkt spets o sköna tyger.
Om min frisyr kan sägas: Att den är rufsig som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback