Tips angående Dubai

Ska ge ett litet råd till dom som vill prova på att bo i Dubai. Du måste vara tålmodig. Och då menar jag v e r k l i g e n tålmodig, du kommer testas gång på gång och i början blir man (jag) skogstokig. Okej, jag blir fortfarande det men så här ligger det till. Folk i Dubai ändrar planer i sista sekund, kommer sent (då pratar vi inte några 10 min utan timmar) och servicen är rent ut sagt rätt kass! Om taxin som du beställt ska komma kl 18 så kan den vid 18.40 fortfarande inte dykt upp och om du ringer och hör efter så får du ingen ursäkt utan det är bara så det är. "Den kommer väl nångång.." Detta gäller i stort sett alla yrken och folk som bott i Dubai "för länge" bör man inte direkt stå ute och vänta på, för då kommer du bli stekt i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback