Its a great Thursday

Idag köpte jag lite julklappar, mys! Älskar att handla inför julen. Kan inte visa dom sakerna för vissa som ska få läser ju detta ;)
Köpte iaf denna halsduk med luva, kan man vara varm både inne och extra varm ute:
Byxorna köpte jag dock inte, även om dom var riktigt snygga, lite ösäker dock på om min kropp passar i ridbyxor haha. Men vadå, det vore väl tråkigt om alla var en size 0??
En fin pälsväst, (oäkta!)
Och den här stickade sötnos som jag inte heller köpte, behöver mammas råd först, det är kemtvätt på den!
Hade även möte om VFU i 2 timmar och sen träffade jag underbara Ella för en middag och en massa snack!
Ela Elaaa... do do do do do do do do. Ja ni vet, låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback