Pics

Jag har varit riktigt dålig på updatering. Ätit på Vapianos 2 ggr... Samma mat... Har precis upptäckt deras pizza med pesto så jag har gått ifrån min nationalrätt carbonara. Intresseklubben antecknar ser jag. Men vadå, vill bara TIPSA er om den, supergod!!!
PESTO CON SPINACIbladspenat, pesto-gräddsås, mix av färska tomater,
vitlök, basilika, mozzarella
På tåget...
Ljusade upp håret...
Himlen för nästan en månad sedan...
Väskan jag glömde uppe i Norrland...
Bingo..!
Den underbara påskbakelsen...
Himlen för någon vecka sedan, ingen vår här inte...
...för det haglade nämligen!
J plockade blommor till mig...
Sötast.
Förrätt...
Varmrätt...
Brandurs spelning och mitt och sis styrelsemöte i konsthall.

Kommentarer
Postat av: j

Jag har en väldigt vacker flickvän! puss sov gott älskade

2012-04-26 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback