Update om livet

Jobb med dom sötaste i helgen. Mysdag igår med film. Har precis vårstädat i lägenheten och sedan pratat med syokonsulent. Det nya förskollärarprogrammet som jag går är väldigt hårt styrt och hade jag bara börjat på en annan skola så hade jag kunnat ta en termin tillgodo från när jag gick på Umeå Universitet. Det är fel av dom att göra det svårare för studenter! Jag hoppas på att dom ska ta till sig av kritiken om att dom lovat utlandsstudier i början men sedan sa att det skulle bli svårt. Jag tror och hoppas ändå att det ska komma fram en bra lösning! Ett år går så väldigt fort, jag har bara en och en halv kurs kvar tills jag har gjort 2 terminer och den 3 juni börjar mitt sommarlov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback