Frisörfail

 
Det här är faktiskt komiskt. Jag har varit på besök hos Sveriges sämsta frisör. Hon klippte helt på måfå. Först visade hon att 2 cm behövdes ta bort. Sedan klippte hon av en halv decimeter. Sedan en liten smal lugg på ena sidan. Så jag undrade hur hon tänkte sig andra sidan. Där tänkte hon inget. Såg sjukt ut. Så hon började klippa andra sidan men vips hade hon klippt av 1 dm på bredden. Så jag fick en kort frisyr framifrån och en lång bak. Blandning av hockeyfrilla och en sån där tofs till kort hår som killar hade när man var liten. Hon började skaka och visste inte vad hon skulle ta sig till. Jag blev svettig. Sedan klippte hon ur håret på den sidan hon hade klippt av halva håret. Och igen, och igen och igen. Tills det knappt fanns något hår kvar. Fick jag betala? Joodå. Men hon gav mig en produkt som plåster. Tyvärr vet jag inte vad salongen heter så jag kan inte varna er.
Helt sjukt. Hon skakade så mkt så jag trodde hon skulle klippa mig i örat.
Jag täcker allt med hjälp av att lägga hår från andra sidan. Det växer ut! Det ordnar sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback