Lång festkväll

Jag har ju blivit en hemmatjej så jag antar att jag uppskattar utgången mer då. Igårkväll var riktigt rolig.
Först åkte jag till Odenplan och kollade på fotboll och tog igen gammal tid med Farzan och träffade en tjej som jag pluggade med 2009 så vi satt och pratade väldigt länge tills vi tog en taxi till Josefinas.
Där var det riktigt fint, Farzan tog en massa bilder så jag tog typ inga, tråkigt nog. Träffade iaf 3 trevliga bruttor på Josefinas.
Sen tog vi Limo nr 1 till F12.
Där såg det inte så skoj ut så vi tog taxi till Café Opera, snacka om lata!
Där inne hade vi jätteroligt och dansade gärnet i nästan 3 timmar, kompenserade vår lathet för att vi inte gick mellan krogarna...
Limo 2, där fick vi med oss fler människor och åkte till White Room
På Whiteroom var det knökat!! Man kunde knappt komma ut därifrån. Vi stog i soffan och dansade tills fötterna blödde.
Tjejen var smart, hon hade sneakers. Jag gick därifrån 4.45 för att inte komma försent till första pendeln och shiiiiiit vad jag hade ont i fötterna, jag övervägde om glas i fötterna skulle kännas skönare än att fortsätta gå i dom.
Kom hem 6.10 och hörde Harry Potters ljudbok från sovrummet så jag satte mig och åt och kröp sedan ner hos älskling och sedan har vi kollat på film hela dagen och haft det supersoft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback