Lies

Jag mår illa av Big Brother nu, ni som följer vet att jag pratar om Marcello. Hur kan man ljuga för någon man tycker om? Rakt i ansiktet?? Hur kan den som ska stå en närmast svika en. Jag fattar inte. Jag skulle aldrig kunna ljuga för någon jag tycker om, ALDRIG. Hur mår personen inombords när den tittar personen den tycker om i ögonen och medvetet sårar personen? Jag skulle ha världens största klump i magen och inte kunna gå en timme med en lögn inombords. Skulle vara intressant att veta HUR personen tänker och om den har något samvete alls.

Kommentarer
Postat av: Erika

Han är helt jävla sjuk i huvudet.. Har sagt det sen typ första veckorna att om han inte spöat någon av sina tidigare flickvänner så kommer han göra det snart. En känslolös sociopat vars enda nöje är att jävlas med folk, det är vad han är.

2012-05-08 @ 21:29:11
Postat av: David

Ja, man är helt klart sjuk i huvudet om man ljuger någon rakt upp i ansiktet!!!

2012-05-08 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback