Missfärgad av tröja

Nu ska ni få höra - jag kom hem vid kl 16 efter en dag ute. Jag hade haft på mig långkallingar, jeans, polotröja, ulltröja, dunjacka, mössa, halsduk, raggsockor och stövlar. Ändå frös jag. Och det är inte vinter ännu, ajaj! Det jag iaf ska skriva nu är VARNING. Jag skulle duscha när jag kom hem och såg att min bh var alldeles gråsvart och jag var helt svart som om jag hade solat. Allt av den nya polotröjan från BikBok.
<-Detta är efter bh bandet!
  • Tvättade med tvål - fortfarande svart
  • Tvättade med olja - det svarta smetades ut
  • Peelade huden - fortfarande svart och nu även röd...
  • Drog med papper för att få bort det värsta (vi har bara vita handdukar, ville inte förstöra dom) - blev grönt på pappret
  • Jakob fick gnugga mig med tvål 2 ggr - normal hudton började framhäva
  • En till tvåldusch - hyfsat bra med grådassig ton.
Ser ut som någon slagit mig på sidan. Här snackar vi röd, grå och svart.
detta är inte ok!!!!
Får sova i en mörk tröja ikväll så inte lakanen blir missfärgade så får jag köra en ny gnuggning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback