Efter att ha blivit snittad

Systers man skjutsade hem mig i gårkväll o J hade bäddat rent och köpt hem en massa soppor. Jag kan säga att det är underbart att få hjälp efter en operation. Det tar lång tid att röra sig. Det gör otroligt ont att ta sig upp och ner ur soffor och sängar. Det är skönt att få hålla en hand när man vaknar och ska försöka ta sig upp och smärtan är så intensiv att man får svettningar och svimkänslor. När man måste hosta vill man äta upp hela smärtlindringsmedicinskåpet för det känns som snittet slits upp. Nu är jag bedbäddad igen med julkalendern, smörgår och honungsvatten och är så glad över att jag har så härliga människor runt om mig som hjälper mig och som skriver fina saker att jag ska krya på mig. Allt uppskattas och jag hoppas det kommer lösa sig med den obligatoriska VFU:n så jag hinner läka riktigt. Ta till vara på känslan när ni lätt kan röra er, hur ni kan sätta er upp utan problem, hur ni kan äta utan att få ont och njut av tredje advent!

Kommentarer
Postat av: Sis

Krya på dig! Snart känns det bättre, det värsta är över! Ta det bara lugnt nu å var rädd om dig!
Jag kan inte se några bilder i de här senaste inläggen. (anv mobilen som vanligt.) Du måste ju lägga upp bilder på håret å magskriften! Btw, Hur går det med håret? Har du rakat av det än? Önskar du dig en peruk i julklapp eller räcker det med en superhårinpackning? Kramar

Svar: Nu funkar hårbilderna. Svåraste att slita igenom det med borsten. Sov sedan med olja i håret och dagen efter schampoo 2 ggr, inpackning och sedan balsam. Kanske lånar lite löshår om jag blir mörkhårig 2014 ;) Kram!
the lily

2013-12-15 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback