Såret

Blindtarmsbloggen fortsätter. Förlåt för att jag inte svarar i telefonen, jag är så rädd att börja hosta som ni förstått. Mamma blir så orolig när jag inte svarar så henne har jag pratat med idag iaf, fick då igång min rethosta men har fått tipset att hosta med en kudde på magen. När jag håller över förbandet gör det inte riktigt lika ont. Nu blir jag osäker på om jag redan skrivit detta.. Ja ursäkta man blir lite yr här hemma. Har så många trappar så har inte gått ut i friska luften mer än några andetag på balkongen.
 
Iaf, det jag ska berätta är att jag såg såret för första gången i mitt liv idag. Jag blev illamående. Har fotat det men eftersom jag inte kan lägga in bilder förrän jag får tag på en dator så kopierade jag en bild från google på en finare mage. Smart va. Typ sådär ser det ut, inte jättekul men vad ska man göra. Imorgon måste jag komma ihåg att ringa trygg hansa.
 
 
Mitt är lite mer snett skulle jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback