Vita jeans

Jag har väl inte ens visat julgranen? 
Den var underbar! Ville inte lämna Härjedalen men drog ner dagen innan nyårsafton för att fira in det nya året med en tjej från min klass. Vi hade det bra med god mat med 11 st andra och sedan en fest på söder. Vad har mer hänt? Mycket skoljobb och mindre annat jobb än tidigare. Någon drinkkväll, några middagasbjudningar här hemma, på restauranger och hos andra.. Lite träningspass på det.. Ja, det är väl så mitt liv sett ut sedan sist.
Igår hittade jag äntligen ett par vita jeans som passade mig. Endera så brukar de vara för genomskinliga - men dessa är tjocka. Eller så blir knäna som stoppade korvar - men det fixar dessa med hjälp av några slags knälappar. Eller så är de för höga i midjan - dessa är rätt låga. Så? Ja klart man fick plocka fram visakortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback