IQ badboll

Jag är sjukt irriterad just nu. Igårkväll hade en granne dunderbasen igång, hela huset vibrerade och borde fråga personen vad denne har för högtalare och göra reklam för dessa eftersom de tydligen är extremt bra!! Aldrig hört någon som spelat så hög musik, låter som en konsert. Iallafall så spelade denne person musik till 00. Okej det var lördag, men någon form av hjärnkapacitet måste man väl inneha och fatta att alla i huset inte vill höra dennes musik på MAX??

Idag är personen i fråga igång igen och jag försöker skriva tenta. Gick ut på balkongen och såg på termometern att det är TRETTIOÅTTA, ja 38 hela grader varmt ute. Ett annat irriterande sidospår. Att jag inte är ute istället alltså. Skit att man ska skriva tenta just nu när det är högsommar och förb&/%&%¤de, j&%%#%la hjärndöda människa som spränger sönder högtalarna och stackars söta gamlingar som bor i de här huset. Ja, jag är skitförbannad över att någon ens kan vara såhär blåst. Puh. Känns inte ens bättre att skriva av sig.

Kommentarer
Postat av: j

Jag tycker höga ljud är "fränt" :P hoppas du sover gott. puss

2013-06-03 @ 02:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback