Idag i bilder

Okej hörrni, det var strålande sol idag men det har ju varit så kallt senaste dagarna så jag stoppade i dessa underbara sulor som jag fått av världens bästa mamma och pappa. Ullsulor som är så otroligt sköna, mjukaste som finns. 
Iallafall, hade även träningsbyxor, linne, cashmeretröja, jacka och dunväst. Och vad ska jag ta mig till med min dunväst, den är verkligen en boll. Boll boll boll.
Ser ju iaf hellre ut som en boll än fryser så gick ut såhär och gick med musiken i öronen...
Efter sisodär 10 min av powerwalk var jag överhettad!! Fick ta av mig västen, sen tröjan för jag ville ändå ha jackan som vindskydd.. Summan av kardemumman är att det är rätt varmt ute ändå fortfarande!! Så njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback