Utkast: Apr. 09, 2014

 
Skulle behöva en 3a. En lägenhet med tre rum alltså. Ett vardagsrum, ett sovrum och ett gästrum som även skulle vara en del av en walk in closet. Vart ska man bo då är frågan? Vill man bo stort och prisvärt eller dyrt och mindre men nära alla man känner? Man kan ju bo lite längre ut men ändå bo nära vänner och familj. Om min familj flyttade mer söderut vill säga. Eller om alla jag tycker om kunde flytta utomlands till värmen! Alla dessa funderingar kom upp nu när jag skulle handla lyxpåslakan. Ni som inte sovit i sängkläder med minst 500tc måste testa! Det är lätt värt att äta nudlar några veckor. Ni som har en riktig månadslön och inte studerar, ni kanske t o m kan äta "riktig mat" OCH sova i världens skönaste lakan. Nej nu börjar jag sväva ut. Här är lite skön inspo.
 bild från http://german.fansshare.com/
 
 en walk in closet där kläderna ej blir dammiga... bild från http://weheartit.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback