MÖHIPPA

Hade en helt underbar dag och kväll igår! Vi kidnappade Sabi på jobbet och satte på henne ögonbindel och satte klassisk musik i öronen på henne. Så åkte vi till Mc Donalds drive thru och satte henne på en bobbycar så fick hon beställa en frappe. Det var sjukt kul.
Sen var det jättefin brunch, sen dans, sen uppdrag då hon skulle ta selfies med en massa olika människor som "ett par", "en hund", "en kassör" osv. Tog henne sedan till MUS där hon blev sminkad och fick produkter. Sedan kom hon till oss där vi hade ordnat med catering hemma hos Agnes. Vi åt massa god mat, fixade henne och oss och sedan lekte vi lekar och hade det super!
 
På kvällen åkte vi till Cafe Opera där vi hade drinkbord. Sen kom svensexegänget och vi dansade alla hela natten. Kom hem ca 5.30 så är väääldigt trött idag men har umgåts med både Saaura och Agnes och Lotta och nu ska jag äta. 
 
Måste lägga upp lite roliga bilder sen. Har bara dessa just nu. 
Den blivande bruden :)
Agnes och Jag
Elin & Sabi
Agnes och Jag
Sabi, Sara o Jag
Dans dans dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback